Slutet av sommaren...

börjar snabbt o säkert närma sig. JAG VILL INTE =( Tycker inte att det var länge sen de va nyår, påsk o allt som nu har varit. Hösten gör mig deprimerad o hur skoj e de på en skala??????

Det är ju tur att jag har haft en helt underbar sommar...tiden uppe hos mamma gick otroligt fort, men ändå så sakta...vet inte om vi gjorde så jättemycket egentligen, men så underbart hade vi de...o vädret ska man ju inte klaga på alls. Jag lovade ju mig själv i vintras att inte klaga på att de e för varmt...o tro de eller ej, men jag har faktiskt klarat de....har ist kletat in mig i cocosolja o njutit av solen.

Efter vi kom hem till gbg igen så har vi hunnit med en del härliga saker åxå...varit på Borås djurpark, kollat på Gothia o varit uppe på Orust o badat...inte jag iofs för de va alldeles för kallt i vattnet för min smak, men tjejerna har njutit o plaskat. Vi va på Göksäter o inhandlade lite nyttigheter...vilket känns gött.

Denna veckan e Daniels sista semestervecka o de ska han fira med att åka iväg till helgen o dyka med en kompis...jag o tjejerna får hitta på nå skoj...en tjejhelg helt enkelt.
27 dagar kvar tills jag ska börja jobba...Läskigt, men de ska bli himla skoj....tjejerna ska ju börja inskolningen den 18e...har en känsla av att jag inte kommer vara den tuffa...utan vara den som e mest blödig. Själv skickar man iväg föräldrarna när man har inskolning o lovar dom att det blir bra...o oftast blir de ju de så fort föräldern gått runt hörnet.
De kommer säkert gå galant...tjejerna är väldigt sociala av sig o så har de ju varandra hela tiden.



PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback