Lika kass för de e jag...

Ja jag har ju varit hemma ett tag igen nu, men lika kass e jag att uppdatera bloggen. De får bli ett sådant ganska långt inlägg igen...o så ska jag försöka att bli bättre. Jag får helt enkelt skylla på vädret...även om de har varit bra mycket sämre än va de va när jag va uppe hos mamsen.

För en vecka sen hade vi 80-talsfest här hemma o jag måste ju säga att det va riktigt lyckat....men jag säger de igen Tack gode Gud att jag inte va äldre än jag va...kan ju inte säga att de va de snyggaste modet...även om jag gillar färger =)
Vi satt iaf ute hela kvällen o snacka, drack o lyssna på gamla godingar. När kl blev 1 bestämde vi oss för att göra stan osäker...även om jag inte tror att vi gjorde mer än lät alla få sig ett gott skratt med våra kläder.
Vi hamnade på Rose´n Crown vilket kanske inte va de bästa stället när vi bestod av mestadels AIK´are...vilket vi även fick höra där inne...Nu vet jag vilka de är som "äger" de stället hahahhaha.

I måndags kom Tebbe hit med lilla B o vi fika o snacka skit...sen följde jag med dom in till stan o Daniel o tjejerna gick o kolla på fotboll, Gothia.
Tis va de fotboll igen.

I ons va vi på Borås djurpark...bilder kommer senare.

Idag kommer systrarna Klintsten ner till gbg för att gå o kolla på Pink...sover gör de här. 
daniel o tjejerna har åkte upp till Orust ett par dagar med tjejernas farmor. Förtsa gången som jag är ifrån dom...känns helskumt.

 
80talet 80talet va kunde gå snett va kunde gå galet :)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback