Ja då va man tillbaka igen då

5 veckor har gått o hur fort gick inte de...Jag har varit uppe hos min familj i hela 5 veckor...hade jag fått bestämma så hade jag allt kunnat vara kvar ett tag till. Jag o tjejerna har haft en helt underbar tid där uppe...har varit så himla mysigt.
Nu är man tillbaka till verkligheten igen...alla har räknat ner dagarna till sin semester o jag går o räknar ner dagarna tills jag ska börja jobba....är ju på både gott o ont. Tycker de ska bli grymt skoj o komma tillbaka, men de som är jobbigast är att jag ska låta nån annan ta hand om mina barn om dagarna o att jag inte kommer att kunna åka upp till min familj på samma sätt.

Ja o så har jag ju hunnit bli 30...känns lite läskigt när jag tänker på att jag ska fylla 31 nästa gång. När man är 29 så låter man fortfarande ung, men 30 då låter man fan inte ung...även om jag inte känner mig som mer än 25 kanske.

Min mamma åkte hem idag o de va nog den jobbigaste gången att säga hej då...fattar inte egentligen vad jag sysslade med för nästan 5 år sen...då kändes de som en självklarhet, men nu gör de inte de längre. =(

Ne de blir ett kort inlägg idag för jag har ingen lust alls, men jag måste ju berätta att imorrn blir de party här hemma. Massa goa människor kommer, men jag kommer sakna endel åxå som har förhinder, men får ta o träffa dom en annan gång.
80-tal är lördagskvällens tema...säger bara TUR att jag inte va äldre än jag var på 80-talet för damn va ugly klädstil de va, men dessto roligare blir de =)

Ne nu ska jag krypa ner i sängen o läsa min bok o sen sussa så jag e någelunda pigg imorrn =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback