Dagarna räknas ner...

ja nu är det inte många dagar kvar tills man når 30 strecket...än sålänge känner jag mig inte en dag äldre än 20 ;) kanske jag inte gör efter den 7e heller...man kan ju alltid hoppas på de.

jag är ju inte allt för aktiv på bloggen nu för tiden, men det har sina orsaker o när jag är tillbaka hemma hos min lilla rosa igen så blir det som vanligt. Det har ju iaf hunnit vara midsommar o vädret denna dagen kan man ju inte klaga på som man kunnat göra alla andra år...solen o värmen va helt lovely. Min moster o man, min bror o tjej kom hit på förmiddan o då började vi med lunch...o självklart lyckades jag äta så jag höll på o sprängas.
Jag hittade ju till slut en klänning som jag ville ha på mig o den e jättefin...kommer säkert en bild i framtiden, men den satt ju åt i midjan så maten fick inte riktigt plats. Vi gav oss ut på en liten promenad, men myggen gotta sig allt för mycket så de va bara att vända hem från skogen.

Vi började knåpa ihop en midsommarstång...mycket fin måste jag säga, men de va inte riktigt nån som ville ta på sig att gö ringarna, men tur hade vi till slut för de fina kransarna som jag o mamma kämpat så med till tjejerna...vägrade de självklart att ha på sig så de fick bli till stången ist.
Jag ville så gärna ha en liten söt bild på de små med klänning o krans, men tji fick jag.
Sen spelade vi iaf kubb o de kanske inte e min starkaste sida...inte efter lite akohol iaf.

På kvällen blev de grillning o annat smått o gott.

Lördan åkte vi til Vattholma o hälsade på min bror o Hanna...käka god mat o hade de trevligt.
I söndags körde mamma in mig o tjejerna till uppsala där min bror o Hanna hämtade upp oss o vi åkte ut till Öregrund...pappas stuga där vi firade honom o åt ännu mera god mat o hade trevligt.
Jag o tjejerna blev kvar där ute tills igår då vi åkte ut til mamma igen.

Ja de va lite av de som hänt...imorrn blir de till att dra på sig kokosoljan igen o pressa...sen på lördag så ska vi till Rasbo på 50-talsparty hos min morbror som fyllt 50.

Nu blev det ett långt inlägg, men hoppas att ni orkat läsa iaf =)

Nu blir det soffan...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback