Mysdag...

med Liv o goaste Clara har vi haft idag...Liv ringde vid 10.10 o sa att de va på väg...jag hängde tvätt o gjorde mig o tjejerna klara. Pratade lite med Tebbe över skype...när kl blev halv 12 så va tjejerna hungriga så gjorde iordning göten till dom...började fundera lite vart dLiv o Clara hade tagit vägen...de ska väl inte riktigt ta 2 timmar att ta sig hit haha oki att vi bor lite mer ut på landet än förrut, men inte så långt =)
Kvart i 12 kom de iaf...o de hade handlat med sig gott färskt bröd o bullar, men dom fick ju jag bara titta på. Tjejerna höll sig vakna till halv 1, men sen orka dom inte längre...de fick sin födelsedagspresent idag av dom o de fick en jättefin barbapappa låda...en sån som man lägger i klossar i som ska passa i rätt form...hmm hoppas att ni fattar vad jag menar...ska lägga in en bild iaf hahah.
Amanda höll både sig själv, mig o Flisan vakna inatt så trötta som tusan va dom...o ville inte vakna fören vid kvart i 4...o då va de dags för dom att åka hem igen. Får se till att ses nå snart när de e vakna =)
Daniel kom hem när de gick o tjejerna åt...sen åt vi...o efter en stund så kom barnens farmor förbi o hälsa på.
Innan tjejerna skulle sussa igen så stoppa vi i dom i badkaret...så nytvättade o luktar gott gör dom nu.

Flisan knallar på riktigt ordentligt nu o ser så nöjd ut...så roligt e de...Amanda tar de lite lugnare.


Så ser den ut =)

Amanda älskar att stoppa i o ta ur saker ur olika bunkar o lådor så denna passar henne utmärkt =)

Idag har vi också bokat tågbiljetter upp i landet...har haft lite smått panik för jag har inte riktigt vetat hur jag ska göra...antingen åka intercitytåget upp, men de tar så lång tid så funderade på om x2000 va bättre eftersom jag har en känsla av att tjejerna inte kommer sitta stilla, men nu är de klart...Liv o Clara åker upp samtidigt så jag får sällskap o hjälp...hur underbart som helst + att man fårr sällskap åxå. Hemresan får man lösa sen, de fixar sig alltid =)

Nu ska jag kolla på lets dance...

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

tackar själv.. nästa gång får de misann se till å inte sova bort vår visit..



puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback