Mera snö

Idag hade jag min sovmorgon, men rackarns va svårt de är o sova när man är van att gå upp. Jag vakna ju självkart när tjejerna vakna kl 8 o så fick jag väcka Daniel...sen när de åt välling la sig Daniel i sängen igen o somna om...kl 10 ville de komma upp...då fick jag väcka Daniel igen. Jag tror nog att Daniel sov mer än va jag gjorde även om det va min sovmorgon. Vid 11 gav jag upp...kunde inte somna så jag gick upp o dammsög ist.

Har nu ätit frukost o tjejerna ligger o sover...Daniel kollar på skidor.



Maria, Kristoffer, Loa o Julia skulle egentligen ha kommit förbi idag, men de blev ändrade planer...tråkigt, men vi får ta en annan dag ist.
Idag är en sån dag som jag vill bara ska passera...så himla booooring, men de e snart måndag heheh

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sillen

usch jag känner igen det där med sovmornar. man vaknar själv, blir irriterad för att han inte vaknar och sen är det typ omöjligt att somna om...

men nu har d blivit bättre på det så håll ut lite till sara! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback