Vart tog solen vägen????

Igår va de helt underbart väder...o de va våran sista "sittainnedag" En dag vi skulle ta igen oss helt efter att de små varit sjuka...o igår va de blå himel o sol här nere i gbg. Bestämde igår att vi idag skulle åka ner till backaplan o ta en fika med Annika o Jennifer. Så när vi vakna imorse o kolla ut så va de bara grått grått o åter grått, men men de har väl inte hindrat oss från att gå ut förut, men att det skulle snöa massa idag hade jag absolut inte beställt...som tur va så blåste de iaf inte...typ första gången på...ja jag vet inte när.
Vi klädde på oss iaf o tog bussen kl 11...gick runt o kolla lite affärer medans vi vänta på dom. Flisan va trött så hon somnade på bussen ner.
När de kom gick vi o satt oss på fiket...o vi blev kvar en bra stund tror jag hehe...efter de gick vi till Chili...fick ett presentkort av Daniels mormor när jag fyllde som jag inte använt än. Hittade inget just då så vi gick vidare till ÖB ist...o konstigt nog så hittar man alltid nått som man måste köpa =)

Sen tog vi bussen hem o båda tjejerna sov...Amanda vakna strax innan vi va hemma så tänkte jag att Flisan skulle få sova en stund till, men när jag tog upp Amanda vakna hon till, men höll på o somna om...så medans jag stog med Amanda i famnen o vagga vagnen så böjde sig Amanda framåt o skratta åt Flisan o då satt hon sig upp o skratta...så de blev full fart på de båda två =) Såå söta.

De roligaste dom vet nu för tiden e att göra sånt som de inte får...slå lite på tv´n med händerna eller leksaker...klättra på vardagsrumsbordet...banka på glasskåpet mm mm mm listan kan bli lång hehe.
Sen va de dags för mat iaf o Amanda är hungrigare än vanligt, medans Flisan är mindre hungrig än vanligt =)

Sen blev de mys i soffan för de e åxå en av deras bästa just nu...klättra upp i soffan o kasta sig bakåt...eller ställa sig upp o kasta omkring kuddarna....Måste ju säga att man hade nog lite konstigheter för sig när man va liten...så lite kan va sååå kul =)


Flisan myser i saccosäcken

Amanda på bordet

Flisan på väg upp

Dom kan leka på golvet åxå =)

Så måste jag ju bara visa hur trött Flisan va i söndags...efter natten hon knappt sov nått.
Hon somnade sittandes i soffan <3

Mina finaste ögonstenar <3<3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Sötnosarna!



Tänk vad kul när de och Nora får träffas nästa gång. Nu är de ju större och kan leka på riktigt.



Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback