Trevligt besök

Idag gick vi upp vid halv 10 ungefär...alltid skönt att få sig en liten sovmorgon. Vi gick upp o kollade på våran dagliga såpa "Våra bästa år" ja jag vet att jag e tönt hahah, men vad gör man inte när man e mammaledig ;)
Efetr de va de dags för gröt o sen sussa för de små. Själv satt jag mig vid datan en stund o sen plockade jag iordning i köket.
Vid halv 1 ungefär kom Annika, Sofia o lilla Nino på besök...de hade köpt med sig lite smått o gott som vi moffa i oss =) Satt o snacka om allt mellan himmel o jord...sen vaknade tjejerna vid 2 tiden o då blev de full fart igen =)
vid halv 4 ungefär så åkte dom hem o jag ställde mig o stekte blodpudding till de små o jäklar va de va hungriga idag =)

Sen va de lek o bus som gällde...Mina tjejer är 14 månader o dom vet precis vad man ska göra för att reta sin mamma...jag undrar hur detta ska gå haha...de e ju tur att dom e så fina o charmiga för man kan ju inte bli arg på dom hahah

Daniel kom hem sent idag så han hann inte med o träffa tjejerna...har mycket på jobbet nu.
Tjejerna va nog rätt trötta idag för de somnade nästan på engång.

Imorrn ska vi ta oss ner på stan o umgås med goa Liv o supersöta Clara =)

Nu är de slappa som gäller...Ha de bäst

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback