Snön den bara vräker ner....

Det är helt sjukt va med snö...kan inte ens komma ihåg när jag såg så mycket snö sist. I år kan man ju verkligen säga att det är en riktig vinter =) Nu är de ju så att jag vill att våren ska komma, men måste ju erkänna att det är lite mysigt iaf när man sitter inne =) Det kommer ju bli stora problem att ta mig ut känner jag...för plogat är ju dumt o säga att det är.
Va ut här för en liten stund sen o försökte ta mig fram till förrådet...de gick, men jag hade snö upp till knäna.
Vi har inte skaffat oss nå snöskyffel (jag vet...hur korkat som helst) så jag fick använda våranvanliga spade som man gräver med =( o hur lätt va de tror ni? Ni vet en sån som är lite spetsig...aja de gick iaf, men de va inte så spännande.
tänk va mycket lättare de va när man bodde i lägenhet...då slapp man allt sånt hahaha, men klagar inte för de e bra mycket mysigare o bo så här när våren o sommaren kommer =)

Idag har jag iaf haft sovmorgon...sååå behövligt...gick inte upp fören vid 12...han pussa lite på tjejerna innan de skulle sova igen.
daniel ligger för tillfället o sover på soffan...han satt vaken hela natten så kan tänka mig att han är lite smått trött...o imorrn är de hans tur att sova.

Ne om man skulle göra nå vettigt??? Eller ne...ska slappa tills tjejerna vaknar =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback