Orkar inte

Natten har varit ett h...lvete...Amanda har vaknat ett antal gånger...o Flisan har blivit väckt. Vid halv 3 va de bara o gå upp o ta hand om Amanda...helst hade jag velat stoppa in henne i duschen, men de kändes inte så snällt...stackars liten :( Fick bädda rent i hennes säng...när allt va klart va båda vakna o satt upp i sina sängar...gick o a mig o båda två blev lessna...de va ju så trötta...till slut somnade dom om iaf, men då va väl kl närmre 4. Kl 8 va de dags igen...gav dom välling o la mig igen...va helt slut. 9 va de bara att gå upp...färgade håret o lekte med tjejerna.
Fick i Amanda lite alvedon...sen va de dags för gröt. Flisan åt som vanligt, men Amanda ville inte ha...då e de någe som inte stämmer...för när hon blev så dålig av vaccinet så åt hon iaf..hur dålig hon än va. Börjar undra om hon har ont i halsen iaf...trodde de va tänderna som spöka, men börjar undra.
Jag får nog ta o ringa ner till vårdcentralen o se om de har någon tid så de får kolla upp de.

De är i dessa lägen som jag verkligen börjar undra om jag är ensamstående...för de e tamefan jag som gör allt...själv kan jag inte bara ligga o slappa eller sova när de är som de är, men de kanske e mig de e fel på??? Fast ärligt talat så tror jag inte de...eller jag e ganska säker på att de inte är så.

Mina tjejer är mitt allt o de kommer de att veta när de blir äldre åxå

PussenKramen  

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback