Kladd kladd

Idag har vi varit på öppna förskolan...de hade kladd dag idag =) Vi kom dit vid 13 tiden...lovar att de tog sin lilla tid att försöka ta sig fram med vagnen...de e ju tur att mina tjejer är tåliga...för allt hoppande över snövallar funkade fint hehe.
Iaf när vi kom fram så lekte vi lite först Emelie med lilla Tyra va där o efter en stund kom Maria med sina twins Loa o Julia.
Barnen fick iaf kladda hur mycket de ville...Amanda vet ju hur man kladdar vill jag lova...o de va smarrigt o smaka på åxå, men jag har förstått att min lilla Flisa inte är nå kladdtroll direkt...hon peta lite med pekfingret...sen satt hon mest o titta. Sen fick hon en pensel o då gick cde hur bra som helst =)




Efter vi kladdat så va de dags för sångstund...Amanda har fått in vanan att hon ska va i centrum...alla andra barnen sitter i en ring, men Amanda ska sitta framme hos hon som håller i de =)

Sen va de lek för hela slanten innan de va dags att åka hem igen....vi va hemma vid 17 tiden...egentligen skulle jag ha handlat på vägen hem, men jag upptäckte på bussen ner att jag glömt kortet hemma =( Hur kul e de??? Tänkte ju inhandla lite kläder till mig själv idag hehe, men men de finns ju fler dagar =)


Amanda o Julia

Flisan

Imorrn kommer Annika, Sofia o lilla Nino hit o hälsar på...Mys.

Nu sitter jag i soffan i inväntar Medium...kollar lite på OS medans =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback