Jobba

Idag har jag varit o jobbat...började kl 9 imorse...så de va lite skönt med lite sovmorgon =) Jag har vaknat ett antal gånger i natt för Amanda har hostat som en galning...o självklart vaknar man av minsta lilla. Men upp kom jag iaf o jag han med o krama på mina små innan jag åkte...så tur va ju de. Daniel va mindre road av att behöva gå upp imorse...han va hemma kl 4 inatt efter att ha varit på konsert, men han får väl skylla sig själv om han e ute så sent när han vet att han ska upp heheh =)

Har haft en riktigt rolig dag på jobbet...o som jag känner så skulle jag mer än gärna jobba lite mera än jag gör, men de går ju inte tyvärr...fast jag får ju va med mina tjejer så klagar gör jag inte.
Slutade halv 5 idag så jag va inte hemma fören vid 17.40...va tvungen att gå förbi o handla lite våtservetter o annat smått o gott.

Att komma hem är ju alltid lika underbart...dom är ju sååå kramsjuka när man varit borta hela dagen...så mysigt e de, men man skulle ju vilja ha några armar till eftersom båda gärna vill kramas o bli burna, men de funkar ändå som tur e. Man får helt enkelt sätta sig på golvet.
Vid halv 7 va de dags för de små o gå o lägga sig...trodde de skulle vara lite piggare eftersom de hade sovit 3 timmar på eftermiddan, men tji fick vi...de va vanlig tid som gällde.

Nu sitter jag här i soffan o vantar på att Vampires Diaries ska börja...va premiär förra veckan o jag tyckte faktiskt att det va ganska bra. OS är de ju åxå, men de får jag kolla på sen...för de visar ju repriser ett antal gånger...blir ju lite intressant o se om Anja ska köra idag efter den groteska kraschen igår...är lite impad av att de inte gör sig mer illa än de gör...de ser ju rätt hemskt ut måste jag säga.

Ne nu får de va nog för idag =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback