Instängd

Japp idag skulle tjejerna o jag ha fredagsmys...o vi skulle ha åkt till IKEA...o vi skulle ha handlat till kvällen, MEN de blev ju inte mycket av de inte. Tyckte lilla skruttan va feberfri idag...pigg o glad o kändes inte alls varm...så då tänkte jag att weeeiii då kan vi ju åka till IKEA för då e de ju lugnt, men efter de hade sovit så tog jag tempen på henne o 39,3 =( så de va bara i med alvedon o tänka om...efter ett tag så kände jag på Flisan åxå o kolla tempen på henne...inte alls lika hög, men 38,5 =( Ja då satt man här med 2 små sjuklingar...Säger bara skönt att de är så pass pigga ändå även om de e krassliga. Så fredagsmyset som jag hade planerat med fruktsallad o popcorn...blev ist 2 sovande tjejer o thé o knäckemacka.
jag ska inte klaga så mycket egentligen för jag har fått världens finaste barn som jag älskar över allt annat så den fruksalladen kan jag äta en annan gång =)
E väl bra på ett sätt att de passar på o va krassliga nu när man ändå inte kan gå ut...eftersom plogandet inte ändrats någe.

Idag är Daniel iaf hos sin bror o dricker öl...så jag passar på att kolla på Let´s dance o bara slappar framför datorn...Imorrn måste jag hinna till systemet o köpa lite vin...för på kvällen ska jag iväg hem till Emelie...Kommer ärligt talat inte ihåg när jag drack senast, men de ska bli jättemysigt o träffa alla tjejerna igen.

På söndag kanske Maria, Kristoffer med sina twins Loa & Julia kommer hit med lite Thaimat o hälsar på, men vi får se hur de små skruttorna mår, men jag hoppas att de är bra då =)

Så måste jag ju skriva åxå att jag provade alla kläder som jag kunde ha när jag flyttade ner till gbg o inte kunnat ha på flera år...dom kom jag i idag o vissa va lite stora...Så stolt över mig själv som lyckats gå ner 14 kilo :)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback