Idag gjorde vi ett besök nere på stan

Yes idag har vi varit på stan o kollat runt...vi mötte upp Annika vid halv 1...Sofia o lilla Nino skulle vara där åxå, men har insett att hon är lite av en tidsoptimist ;) Annika prata med henne strax innan hon mötte upp mig o då va Sofia på väg till bussen hehe så söt så. Jag o Annika gick till apoteket o jag inhandlade nya D-droppar...sen gick vi runt o kollade lite bara. Nr vi går dit vi skulle möta upp Sofia ringer Annikas mobil...o Sofia va precis bakom oss. De roliga va att hon sa att hon tyckte att hon kände igen Annikas rumpa...inte den stora röda vagnen som alla andra i vanliga fall ser ;)
Först gick vi in på Åhléns o kolla lite på barnkläder...sen va de dags för mina små o äta så vi åkte upp till fiket o gav dom mat o tog oss en fika. Sen knalla vi runt i lite olika affärer...jag köpte några strumpor o pyjamasar till tjejerna...o så har de nu fått sina första riktiga vinterskor =) Tänkte att nu när de har börjar traska lite så lär de ju inte alltid vilja sitta i vagnen.



Superfina o söta Nino men finaste mamman Sofia o underbara Annika


Min fina lilla skrutta <3


Min fina lilla skrutta <3

Sen när vi skulle åka hem så missa vi bussen precis från backaplan så vi tog 17 bussen hela vägen...o jag säger då de...fy h...elvete vilket j...vla skitväder. Mera snö kommer de o lika lite är de plogat...är skit o komma fram med en dubbelvagn...nu menar inte jag att det är lättare med en enkelvagn, men på vissa ställen e de iaf plogat lite, men de e så smalt att alla 4 hjulen hamnar utanför de plogade...o snön blåse rakt i ansiktet på oss så jag fick hänga min sjal över tjejerna så de inte skulle bli helblöta o kalla...va ett träningspass o gå hem.
NE NU VILL JAG HA VÅR =( men de kan jag ju glömma för mer snö ska de komma.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Måste vara jäklgit jobbigt med en sån bred vagn. Vi tänkte köpa syskonvagn först men vi kör nog på två vagnar ist. Så kör vi en var.



Kram

Postat av: Sara

Jo nu är den inte rolig...fast de e nog inte nån vagn =) Fast jag måste säga att den e smidig annars för, för att vara stor. Hur ska ni gö om ni är ensam med de 2 små då om ni har två vagnar?

Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback