Helt slut

Dagen har varit så lång...o full fart hela dagen. Känner att jag har haft väldigt dåligt tålamod idag o de är inget kul alls...man känner sig ju så elak...de e ju klart att mina tjejer inte gillar allt som ska göras, ja som tex byta blöja...Amanda vägrar ligga still utan ska bara rulla runt o så blir hon skitarg på mig när jag nästan får hålla fast henne för att få på blöjan...De e ju sånt man mest kan skratta åt när man sitter helt sleten i soffan. De är ju tur att jag har fått världens finaste o goaste barn...man kan ju inget annat än älska dom så de gör ont <3

I morgon funderar jag på om jag ska ta mig ut till jobbet o hälsa på...måste göra någe skoj o tjejerna måste få göra någe annat nu än vara hemma o ha tråkigt. Ut till jobbet o träffa massa barn...de gillar dom =)
Ska se när de vaknar imorrn o hur pass pigga dom är.
Idag på eftermiddan så va vi iväg o handlade...måste ju säga att tjejerna är otroliga...så himla duktiga =)

Ne nu är de slappa i soffan som gäller...ta igen mig lite efter dagen ;)

PussenKramen


De finaste jag har är mina juveler <3<3 Mamma älskar er

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback