En dag på jobbet

Idag har jag varit o jobbat hela dagen...de va lite jobbigt o åka hemifrån i morse för jag hann inte pussa på mina tjejer...de hade inte vaknat. Gick upp halv 6 o va väl sådär pigg...har en viss förmåga att komma i säng ganska sent. Har väl alltid varit en kvällsmänniska...o kommer nog alltid att vara en åxå =) En nackdel ibland kanske....men men de får man ta helt enkelt =)
Har varit en fartfylld dag på jobbet...inte så många barn, men de räckte iaf =) Jag har ju helt underbara arbetskamrater...de vet jag att jag sagt förr, men säger de nu igen iaf.
Vädret som varit idag va ju inte det som jag önskade mig...fy helvete va de har snöat...sjukt stora flingor o massa mera snö på marken....JAG VILL JU ATT DEN SKA FÖRSVINNA...detta h....lvete =(
Jag lovar att aldrig klaga på att det är för varmt i sommar eller på myggsatygen eller annat skit, men jag vill ha sol...kunna bada...sola...njuta av mysiga stunder med nära o kära.
Känns ju nu som att vintern kommer vara enda in i juni typ, men jag håller tummarna...hoppas ni gör de åxå.

När jag kom hem idag iaf så va tjejerna lika kramiga o go som alltid...de e ju för underbart...man kan inte få mer kärlek än man får av dessa underbara skapelser. Jag tänker ju på dom ständigt hela dagen o sen få se deras ansikten som bara skiner så fort man kommer innanför dörren.
Tjejerna hade tydligen inte sovit midda idag så de va ju lagom trött när jag kom, men höll skenet upp tills de va dags att knoppa i säng.

Ikväll har vi suttit framför en varsin dator o kollat på lite OS...Nu sitter Daniel o spelar lite wii o jag pratar med en kompis =)

Imorrn är de jag o tjejerna igen o vi ska ha helmysigt...får se om vi kan ta oss ut på en promenad eller om de blir till att mysa hemma hela dagen =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ninni

haha ja den var bra som bara den ;D

har ni i familjen bra där borta?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback