Ännu en dag...

har passerat...o vad har man hunnit med idag? Hmm inte så mycket...fast jag har städat lite iaf...på övervåningen. Tvättat har jag gjort åxå...men inte fan händer de någe i tvättkorgen....fattar inte hur den alltid kan va full. Man hinner inte med så himla mycket om dagarna...tjejerna är otroligt mammiga nu o vill gärna att jag ska gå runt o bära på dom båda två, men de går ju tyvärr inte. Så mestadels har jag tillbringat min tid på golvet idag för då funkar de o leka själva :) Tror iofs att de är rätt uttråkade åxå o har inte varit ute nått på länge, men de ska de bli ändring på nu när de har kryat på sig =)
Ska träffa Annika nått i veckan...kanske Sofia de beror på om hon vill träffa oss nu när tjejerna e lite snoriga...förstår ju om hon inte vill utsätta lilla Nino för onödiga bassilusker.
Så måste jag ut till jobbet o hälsa på någe åxå...vill ju inte att de små barnen ska glömma mig helt mellan gångerna jag jobbar...o så måste jag dit o mobbas lite med personalen åxå =) Alltid lika skoj...gillar mina arbetskamrater.

Om 3 veckor är de dags att åka upp i landet...längtar massa. Ska försöka hinna med o träffa lite mer människor denna gången + att vi ska på 30års galej weeiii. Så ska vi 5års kalas åxå...min systerson fyller år...lillkillen blir stor. 
Många som fyller jämt i år...vi är 7 st i släkten som fyller jämt...o sen alla vänner som fyller 30 ;) Fia är den som fyller först sen rullar de bara på...o sen är de min tur...eller som Jenny sa vi fyller 22+ tyckte de lät rätt bra faktiskt.

Sen till nå helt annat....GUD vad jag längtar till våren...vill kunna gå ut utan att klä på mig massa onödiga kläder...kunna sitta ute på altanen o sola...Ja jag vill sola...är verkligen såååå blek...måste nog ta mig till ett solarium så man får lite färg iaf...man mår ju så mycket bättre...Jag gör de iaf hehe.

Nu har jag skrivit massa, men bara lite intressant...Vill ju skriva mera därför blir de mest svammel hehe.
Om en halvtimme börjar Medium de ska jag se...är aptrött, men vill inte missa :)

Ha de bäst...PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback