Taxidriver...

Panik kan jag säga att jag vakna med imorse. Kl ringde 05, men på nått vis så ville jag nog inte vakna. Hörde när Daniel gick upp o då flög jag upp ur sängen. 06.24 stod klockan på o jag insåg att jag började jobba om 36 min. Idag va jag tidig tidig o då är man inte så många som öppnar. Så de va bara att slänga på sig kläderna...sätta på sig ett ansikte o ringa taxi...den lyxen kan jag lova att det inte blir en vana. 300 spänn kostade kalaset, men jag kom till jobbet kl 7 prick.

Annars har dagen varit helt oki på jobbet...det va järngänget igen...Sara, Sara o Sara. Vi har riktigt skoj ihop när vi jobbar.
Nu jobbar jag bara 3 dagar till innan det är dags att sätta sig på tåget upp i landet...fira lite jul, födelsedagar o umgås med familjen....mys.

Ikväll har tjejerna varit helt underbara...vi har sjungit, skrattat, busat o bara haft de underbart. Dom är så himla gosiga. Snart är det helg o då ska vi mysa hur mycket som helst...o så ska vi ha 2-års kalas...Ja dom fyller faktiskt 2 år...hur sjukt är inte de???? Mina små bebbar börjar bli så stora <3<3

Ne nu är de nog sängen som gäller för mig så jag kan ta bussen imorrn ist ;)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback