Luciafika

Idag va det en lång dag på jobbet...den va rätt seg, men ändå helt oki. Gårdagen va väldigt negativ, men jag har sagt åt mig själv nu att jag ska strunta i allt sånt o bara se de positiva i saker o ting. Har ett antal som stöttar mig o tur e väl de för de ger mig nya krafter =)
Jag kom hem från jobbet igår vid 20.45...Sara o jag satt kvar o hade planering o jag måste säga att vi va rätt effektiva...tycker faktiskt att vi 2 är grymma tillsammans. Hoppas att mina planer o idéer blir som jag vill till hösten. Jag har ett krav annars får de vara =) Annars löser jag de på ett annat sätt =)

Idag slutade jag kl 16 o då åkte jag o Daniel direkt till tjejernas fsk för luciafika...dom blev lite kinkiga precis när vi kom o ville att vi skulle gå o bära på dom hela tiden, men sen släppte de o de busade runt med de andra barnen. Så himla roligt att se att de har kommit in i de hela...mina små hjärtan har blivit stora. De pratar på som bara den o dom sjunger massor...så sött.
När vi kom hem vid 18.45 satt vi oss i soffan o mös lite....sen va de dags för sängen. Amanda har kommit in i en fas där hon tycker att det är aptråkigt att gå o lägga sig...hon blir så arg o säger bara - Nej mamma nej.
hon är trött så de tar ju inte allt för lång stund innan hon somnar, men de känns ändå i mitt mammahjärta.

Nu är det snart dags för mig att krypa ner i sängen för klockan ringer 05.00 imorrn SNARK.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback