2 år om 4 dagar...

Idag fick vi alla gå upp tidigt...för idag skulle vi ha kalas. Vi får ju ta de lite innan de fyller eftersom på ons sitter vi på tåget upp...o de e samma som förra året att det blir resan på deras dag. Tror iofs inte att det gör så mycket för dom nu iaf när de inte att så medvetande om de =)
Vi gick iaf upp i morse o städade o plockade för fullt...rensade lite bland deras leksaker...o jag säger bara Herregud va med grejjer dom har. Är nog dags att rensa lite.
Vid 13 tiden kom alla o tjejerna älskar tydligen att öppna paket...de va pulkor, dockhus, prinsessklänningar, filmer o annat spännande =)

Kl 18 gick vi upp o la tjejerna...jag läste en saga o satt på lite musik o sen la jag mig en liten stund på golet inne i deras rum...o de va inte många minuter de tog innan jag kunde gå därifrån. Dom har hållt full fart hela dagen o ätit massa gott.
Imorrn ska vi ut o åka pulka iaf...tjejerna kunde inte riktigt vänta med de så vi hämtade 2 handdukar o la under o de tyckte dom va kul o åka fram o tillbaka mellan kök o vardagsrum hehe...lättroade små juveler <3

Ne nu ska jag slappa i soffan...Daniel har redan deckat =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback