Vänner för livet...

Vad skulle man egentligen göra utan vänner o familj??? Mycket bra fråga tycker jag...mitt tidigare inlägg va ju rätt deppigt, men va nog bara tvungen att skriva av mig lite...i vissa lägen är de rätt skönt...fast kanske inte är så kul för andra o läsa, men de e ju tur att det är frivilligt =)
Fick mig en liten tankeställare idag av en underbar vän...Ja du vet nog vem du är.
Varför sitta o tycka synd om sig själv...se de positiva ist :)

Sen måste jag ju säga att jag är sååå glad att AIK tog 3 poäng idag o lämnade träsket där nere i tabellen...får hoppas nu bara att de håller i sig. De är ju inte så många poäng som skiljer sig mellan 5e o 16e plats, men de ser bra ut...de går framåt.

Annars vet jag inte om jag har så mycket mer o säga i detta inlägg =) Mer än att underbara vänner e guld värt o att jag älskar min familj som finns där i vått o torrt <3 även om de är 50 mil bort

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback