Twindate :)

Idag har vi haft besök av Maria o twinsen Loa & Julia...de skiljer 5 månader mellan dom bara. Fast 5 mnader e tydligen väldigt mycket i den ålder för tjejerna ser så stora ut mot dom heheh. De skiljer ju ett antal cm i längd.
Vi fick, käka russin, mellis o busa. Alla 4 har verkligen sin egen personlighet haha...så små, men vet verkligen vad man vill o inte :)

Här kommer lite bilder:


Loa & Maria busar i soffan


Julia lagat mat o äter russin


Amanda & Julia ser vem som äter upp alla russin först


Alla gosibarnen busar ute


Amanda funderar nog eller nått


Flisan ser full i fan ut


Loa ser ut att veta vad han vill

Det har varit en mysig dag...o när de åkt va de mer lek som gällde...sen mat o sen dags att knoppa för de små.
Nu sitter jag o slappar framför dator o tv...blir sängen tidigt ikväll för min del...måste försöka sätta mig in i att gå upp lite tidigare nu när de små ska börja på fsk o jag ska börja jobba.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback