Kalassöndag

Idag va tjejerna snälla igen...jag fick sova till halv 9...gött. Vi gick upp käka frukost o sen va de bara massa bus som gällde...vet inte riktigt vad som hänt med dom, men de lugna o snälla tjejerna jag alltid kunnat skryta om är som bortblåsta. Ja riktigt så illa e de väl kanske inte...dom e ju fortfarande världens goaste o väldigt givmilda när de gäller att pussas...o de tycker jag om, men good va mycket testing de e nu för tiden...o när de testat så många ggr så att man måste bli arg (vilket jag hatar att bli) så skrattar dom åt en. O sen e de ju så att hur f-n kan man va arg när de tittar en i ögonen o ler sitt sötaste leende?? Eller ger mig en puss??? Ne då kan man helt enkelt inte vara arg hehe.
Är väl bara att inse att de e så här de kommer vara ett antal år framöver, men skulle inte vilja byta bort de på någe sätt...jag har ju ändå fått världens finaste barn <3

Idag har även Daniel varit o köpt en ny tvättmaskin WEEEIII...jag har velat ha en ny länge, men inte lyckats övertala om att vi va i behov av de....så igår när den krasha titalt blev jag inte alls lessen mohahha. På onsdakväll blir den hemkörd :)

Sen så till dagen rubrik...vi har varit på kalas...Daniels kusin fyller år idag o hans moster kan man väl säga att de e fyller år den 12e så de va ett ihopslaget kalas. massa god mat o fika. Stort grattis till dom...sen måste jag ju även säga jättegrattis till min halvbrors fru som fyller 40 idag...Grattis Ullis. O sen har vi ett födelsedagsbarn till o de e lilla söta Emilia som fyller 1 år idag...Jättegrattis.

Nu är de slapp i soffan som gäller...o njuta av de 3 poäng som AIK tog hem idag mot BP <3 Nu är de bara att köra på aå att vi kommer över detta hemska nedflyttningsstrecket. Bangura 2 målsskytt...såna nyförvärv tycker vi om =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback