En dag på stan...

med Liv o lilla Lykke har vi haft idag. Mötte upp Liv vid kvart i 1...satt oss på Åhléns o tog en fika...sen gick vi runt o leta barnkläder...eller rättare sagt jag drog med stackars Liv runt o kolla, men jag hoppas att hon inte hade nå emot de =) När kl blev 3 begav vi oss hemåt igen...hoppade av i centrum o gick o handla...sen invänta vi Daniel som kom med bussen efter ett tag.
Tjejerna sov lite som de ville idag...Amanda somnade i vanlig tid i vagnen, men Flisan den lilla filuren håller sig mer än gärna vaken så länge hon kan. till slut decka hon i vagnen när vi precis kommit till affären.

Sen e tiden bokad o klar till på fredag weeeiiii =)

Sen vill jag bara säga till dig Tebbe att jag tänker på dig o beklagar de som hänt från djupet av mitt hjärta...jag kommer alltid att finnas för dig i vått o torrt när du behöver. Ingen människa ska behöva gå igenom de som du har fått göra idag. Älskar dig gumman <3

Ne nu är de snart dags för sängen så får vi se vad morgondagen har att erbjuda för nått.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback