Det står helt still!

Jag vet inte vad jag ska skriva...har nog inget vettigt alls egentligen som jag vill få fram av detta inlägg. Kan ju skriva sånt som jag skrivit ett antal ggr förrut....JAG ÄR TRÖTT. Tänk om man nångång skulle kunna få sova...fast de kanske inte hjälper heller...tror inte att jag blir piggare för de. Uff va tråkigt de här blev, men jag kan inte gö så mycket åt de...vem vet de kanske kommer nångång.

Idag skulle jag så himla gärna vilja gå på fotboll...känner verkligen att det är vad jag skulle behöva idag. Se mitt AIK förhoppningsvis ta poäng hemma på Råsunda mot GAIS. 
Får se om jag kanske tar mig ner på stan till O´learys o kollar, men de e sånt som visar sig åxå.
Först ska vi iaf till 4H med Christin o Sebbe som de ska va barnvakt till idag...grilla lite korv o kolla på alla djuren.

Jag önskar faktiskt att jag hade min familj nära mig åxå...tänk va lätt livet skulle vara då. Man skulle aldrig behöva känna den saknaden efter sin mamma, pappa eller syskon.
Skulle jag få bestämma hur min värld skulle se ut...så skulle ja ha alla jag bryr mig om nära mig...då skulle mitt liv vara precis som jag vill att de ska vara.
Men nu ser ju verkligenheten annolunda ut o man får göra de bästa av de som är.

Ne nu ska jag sluta va deppig o ta tag i dagen...Ha de bäst alla.

PussenKramen 

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tina

kram på dig hjärtat.. det känns tungt med allt ibland.. det klart det gör! du är ju trött tvillingmamma. det blir bättre! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback