De finns ju roligare saker...

Natten som va va pest o pina...jag va aptrött o skulle gå o lägga mig tidigt tänkte jag...vid halv 11 packade jag ihop o skulle krypa ner i sängen...Daniel hade somnat i soffan. Jag går upp o gör mig iordning o precis när ja ska lägga mig så vaknar Flisan...går in o sitter hos henne en stund. Hon somnar om o jag går o lägger mig igen...efter en liten liten stun vaknar hon igen o skriker hysteriskt. Till slut får jag ta upp henne så hon inte väcker Amanda...vi går in o lägger oss i min säng, men Flisan e ju ett litet busfrö o de finns ju massa roliga saker man kan göra är ist för att sova. Prövar att lägga henne i sin säng gen, men tji fick jag...gick ner o hämtae lite vatten till henne...sen la vi oss i min säng igen. Hon somnade inte fören efter 1 så jag va ju lagom pigg när kl ringde kl 7...inte hon heller för den delen.

Vi gjorde oss iaf iordning för att gå till fsk...hon va trött, men de funkade bra iaf...förutom att hon bet sönder läppen o slog kinden i rutchkanan...min lilla stolla <3

SSen kl 11 va de dags att gå hem o äta lite lunch o sen somnade vi alla 3 i över 2 timmar...Jag vaknar med ärldens huvudvärk o ont i kroppen....FEBER...o hur skoj e de???? Hatar att vara sjuk.

Man har ju inte riktigt tid att va sjuk när man har småbarn...för va bryr dom sig om de?? Jag kan lova att jag höll på o bryta ihop...mitt tålamod va inte alls som de skulle o de hittade på alla bus de bara kunde...Ja dom gick mig på nerverna helt enkelt heheh...Som jag sagt förrut så e de tur för dom att de e mina små charmtroll.

När de gått o lagt sig för kvällen la jag mig på soffan o bara va...somnade en stund...har fortfarande ont i huvet o ont i kroppen, men får hoppas att de e borta imorrn...vill ju inte att tjejerna ska missa sin inskolning pga mig.

Ne ikväll blir de sängen tidigt igen, men de säger vi inte högt...för när jag bestämt de så har alltid nån av de små tänkt nå annat för att hålla mamsen vaken.

Fick min mugg idag som jag beställt från Extrafilm...ska ha den på jobbet...de va jättefin, kan jag titta på mina tjejer hela dagarna när jag börjar jobba =)
Älskar de små liven över allt annat...mammas små guldkorn <3<3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Hanna

Man skulle ju vilja se en bild på muggen :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback