18e augusti

börjar inskolningen för mina två juveler...de känns helskumt. Den 21 augusti 2008 blev jag sjukskriven så 2 år har jag gått hemma...de har ju hänt så otroligt mycket under den tiden. Måste ju erkänna att jag börjar få lite panik...kommer kännas jättekonstigt att efter all tid jag har varit med mina små o så helt plötsligt ska dom lämnas till nån annan.
Jag kommer att ta den första veckan av inskolningen...så tar Daniel den andra...så den 25 augusti drar de igång på riktigt med jobb 4 dagar i veckan. Jag har ju jobbat några dagar då o då under våren, men snacka om omställning.
Jag tycker att det ska bli grymt skoj o börja jobba, men tänk om på någe sätt skulle kunna få göra både och.

De som känns bra ändå e att jag tror att tjejerna kommer att gilla förskolan...dom älskar att vara bland andra barn o jag tror faktiskt att de börjar tycka att det är ganska tråkigt att umgås med mamma hela dagarna hehe. De jag kände när jag jobbade dessa dagar i våras e att det är helt underbart att få komma hem efter en dag på jobbet o bara få kramas o mysa med supergosiga barn...sen att jag kommer längta ihjäl mig hela dagarna...de får jag ta.

Allt jag vill e att tjejerna ska må bra o de tror jag faktiskt att de gör...Bara de bästa e gott nog för mina små hjärtan.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback