Vart är fantasin???

Jag har verkligen ingen fantasi nu...vet inte vad jag ska skriva =( Allt jag skriver nu senaste tiden känns bara som strunt o upprepning =( Sorry mina trogna läsare...jag lovar att jag ska bättra mig.

Idag iaf så har vi inte gjort så mycket...lekt o busat, ätit o sovit. Sen nu innan töserna skulle sova så fick de ta sig ett bad...dom tycker det är så roligt att sitta där o plaska. Dessa små badstolar som de fick i doppresent är verkligen helt toppen :)

Skulle egentligen ha åkt iväg med Daniels mamma idag o köpt nya bilstolar till de små, men hon har varit krasslig så hon behövade åka hem o vila efter jobbet idag. Så jag ringde till Happyland o fråga om det va oki om jag la undan tills imorrn, men tyvär sa hon iom att det va erbjudande så va de inte oki, men när jag sa att jag skulle ha 4 st så ändrade hon sig :) Tack så mycket det var snällt...så imorrn blir de till o köpa dom ist. Ja o nu undrar ni säkert varför vi ska ha 4 st när de "bara" är 2...jo de e så att min mamma ska ha 2 st där hemma...så man slipper släpa med dom på tåget...för de e tillräckligt bökigt nu när man ska ha på vagn o barn som inte kan gå på tåget ;)

Idag pratade jag även med Maria en kompis som fick tvillingar i maj...hon har precis börjat med smakpotioner...o hade lite frågor...lät så gulligt -Sara hur ska man göra när de bara spottar ut? ;) Dom ska iaf komma o hälsa på oss på lördag...ska bli så kul, har inte träffat dom på länge sisådär 2 månader.

Imorgon kanske Daniels bror Patric o tjejernas kusin Sebbe kommer o hälsar på :) De e alltid lika skoj o träffa dom åxå...har varit lite dåligt med de senaste tiden, men de får vi ändra på =)

Ne nu ska jag låta Daniel ha datorn en liten stund.

Ha de bäst

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

sv:gumman, klart ja är försiktig :) fast du får gärna komma ner iaf :P ska ringa ambassaden idag o höra vad de säger =) love u and miss u 2!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback