Trevligt besök

Japp idag har vi haft en mysdag tillsammans med Liv o hennes helt otroligt söta dotter Clara. Vi möttes upp vid Tuve torg vid halt 1 tiden..så handlade vi lite...sen gick vi hem hit o gjorde iordning sallad, vi drack lite kaffe o snacka lite skit. Liv gillade tanken på egen trädgård...Clara kunde springa ut o gunga när hon ville ;) Vid halv 4 va de dags för dom att åka vidare så då tog tjejerna o jag på oss o följde med dom till bussen.

Idag somnade tjejerna åter igen innan 18...visserligen så vakna dom till alldeles nyss, men nu tror jag att dom har somnat om igen :)

Igår va jag iaf på 100års festen o de va grymt skoj, god mat, o trevligt folk. Tyvärr så fick jag väl i mig lite väl mycket alkohol, de tyckte jag ju inte då, men de kände jag imorse :( Mådde väl sådär när jag vakna, men drack väl en liter vatten o sen fick jag i mig lite sallad så då va de lugnt igen :)

Veckan som kommer vet jag inte va som händer eller jo lite iaf...tis-tattoo, ons-IKEA...sen hoppas jag att vi kommer träffa Sofia i veckan...går så jättelänge mellan gångerna. Sist jag träffade henne va hon i v24...o nu ska hon helt plötsligt ha barn om en vecka. På lördag så ska vi på kalas...Jörgen fyllde ju år igår, men eftersom vi va på partaj då så e de flyttat till lördag ist :)

Ja de va lite om veckan...mera kommer sen.


Två superglada skruttor <3


Fina Clara i vagnen i väntan på bussen <3

PuseenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (3) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

vilket fint kort på dina tjejer ;-)

Postat av: liv

blir trött. den tar bort infon när man skickar. de va jag som skrev det

Postat av: Tebbe

Vilka fina tjejer. Saknar alla tre. Mammor, ert jobb att pussa dem varje dag från Tebbe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback