Tråkig måndag

Uff vilken tråkig dag =( vädret suger o jag har allmänt tråkigt...ja just nu iaf när tjejerna sover, får hoppas på att de vaknar snart. Sen har jag ett annat stort problem...en flugjävel...den vägrar ge sig o jag får inte dö på den =(

Idag har vi lämnat massa kläder till klädinsamling...vi har haft en hel kartong som stått i hallen sen vi flytta in. Har tänkt många gånger att vi ska åka iväg med den, men det har inte blivit av så de va härligt o få den lappen om att de hämtar allt. Fick även iväg massa barnkläder, men vissa saker kunde jag inte ge bort...är väl lite nostalgi eller nått hehe. Kan ju inte spara hur mycket som helst tyvärr för de får vi inte plats med, men allt har jag iofs kört hem till mamma hahahah.
Sen har vi ju vänner som fått tvillingar tidigare i år så dom har fått lite kläder åxå. Tjejerna växer ju så otroligt fort så man hinner knappt använda allt.

Måste ju även berätta om tjejernas framsteg...Felicia har kommit på nu hur man sätter sig upp :) Blev lite förvånad här om dagen när ja la dom för att sova midda...när jag tittar in efter en stund så sitter hon upp i sängen o leker...min duktiga lilla tjej :) Amanda har fått en enorm framtand o den andra har kommit ut en liten bit åxå :) tandborstarna är framplockade så de har ju blivit en rolig leksak. Annars är de full rulle här hemma, de tar sig framåt...dock inte krypandes, men ålandes. Felicia har hittat krypställningen, men inte kommit på att det är så hon ska ta sig fram än, men de kommer nog när som.

Ja de va lite iaf, kanske kommer mera senare :)

Mina finaste <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback