Tattoo

Japp idag är det dags för att tatuera sig =) Som sagt så hade jag ju tur när de gällde o få en tid...de hade inga fören i slutet av november, men min snälla tatuerare klämde in mig redan idag så behövde knappt vänta 2 veckor ist =) Liv o Clara ska ta hand om mina juveler sålänge...tur jag har dom så jag kunde ta den tiden.
idag vaknade tjejerna vid 7 så då va de bara o ge dom välling...Amanda saomnade om, men Flisan tyckte inte att det var så roligt så hon fick komma in o lägga sig hos mig...väl nedpuppad så somnade hon om åxå. Vi gick upp vid 10...o va tvungen att ge dom gröt redan vid 11 så jag hinner med att ge dom mat innan vi åker in till stan sen. Flisan e lite smått gnällig så jag fick dom att sova en stund till nu o tur e ju de annars får inte Liv nån rolig eftermidda =) Hon, Pontus, Clara o Linnéa ska ta med dom till Bushuset...de blir skoj för dom =)

Jag vet ju inte hur lång tid de kommer att ta för mig, men får packa ner lite yoghurt så de klarar sig tills vi kommer hem igen :)

Skriver mera senare.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Åh vad spännande. Funderar själv på att tatuera en magnolia på undersidan av överarmen eller på sidan av bröstkorgen, men jag får se.



Lyx att kunna sova med sin bebis. Jag försöker fortfarande få Nora att vilja sova med mig men hon vägrar. Hon får panik och börjar åma och kråma sig direkt. Synd för det verkar så mysigt. Lycka till idag!!!!



Kram

Postat av: Sara

Flisan e van att sova brevid mig...har hon gjort sen hon föddes...ja inte nu när vi flyttat för nu har dom eget rum =) men de e mys <3



tack så mycket...de gick kanon idag...e väldigt nöjd. Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback