Onsdag

I ¨måndags så va ju jag o Daniel på fotboll Häcken-AIK o de slutade precis som jag ville...vinst till AIK...tillbaka till serieledning :)
Igår så va jag o tjejerna inne i stan o träffa Liv...vi gick runt lite sen hamnade vi på vårat vanliga fik...tjejerna käka lite smörgås...o sen så fick de mat åxå. Vid 4 tiden åkte vi hem...Daniel ringde när vi satt på 17 bussen. Han skulle gå på ÖIS-Halmstad igår med jobbet, men ringde o sa att det fanns biljetter över...så han tyckte att jag o tjejerna skulle följa med. Han ville väldigt gärna hinna umgås lite med skruttorna efter som vi åker idag till mamma/mormor.
Jag bestämde iaf att vi skulle åka med på fotbollen så det var bara att åka hem o packa om lite...i med välling i väskan o sen bege sig till bussen igen...hann vara hemma ca 20 min =) Kom in till Ullevi redan vid 17.40...o de va ju lite väl tidigt så gick o mötte upp Daniel som hade varit o tränat på Valhalla.
Tjejerna tyckte de va grymt kul på fotboll...Flisan höll på o somna i vagnen innan när hon åt vällingen, men när fotbollen börja så satt hon o dansa nästan hela tiden när ÖIS-klacken sjöng =) När de blev mål satt hon mest o skratta. Amanda va glad hela tiden, men otroligt trött, men hon höll sig vaken tills de va 1 min kvar hhahah...missade ÖIS 2-1 mål.
Ja så ÖIS vann igår o då finns de ju bara en sak att tillägga DJURGÅRDEN LIGGER SIST mohahaha

Nu är kl 10 så om 2 timmar så ska jag ta mig en taxi ner till centralen...för då ska mina hjärtan o jag åka tåg...Ska bli så roligt att träffa alla där hemma....saknat dom massa <3

Ne nu ska jag plocka i de sista som jag ska ha med mig...har ju inte allt för stor packning med mig för att vara 3 st...en liten ryggsäck :)

Ha de bäst alla för de kommer jag ha.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Liv

när skulle ni komma hem sa du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback