Idag står fotboll på schemat

Idag vakna inte tjejerna fören vid halv 11...eller jo självklart åt de välling vid halv 8 som vanligt, men de somna om...vilket inte är så jättevanligt längre. pigga o glada gick vi upp alla 3 o satt o bara slappa ett tag...de åt gröt vid halv 12 ungefär...sen gick vi ut på promenad i detta underbara väder som har kommit till oss dessa dagar :) Tjejerna somnade i vagnen...så då passade jag på att gå o handla lite på samma gång.
När vi kom hem lekte tjejerna lite o jag satt igång o tvätta...måste ju ha lite rena kläder till oss alla 3 när vi ska åka uppåt i landet på onsdag =) Japp då ska vi hälsa på familjen min. Ska bli så roligt...man saknar dom ju.

Ikväll ska jag o Daniel på fotboll...det är Rambergsvallen som gäller. Häcken-AIK...de e ju dags att vi tar tillbaka serieledningen från BlåVitt igen :) De kommer bli endel fotboll för mig nu så de ska bli super...har varit lite dålig iår, men jag har ju umgåtts med mina små hjärtan ist så jag kan inte klaga :)
De blir iaf AIK-ÖIS den 21:a sep...får passa på när jag ändå är uppe i sthlm =) Sen blir de derby weeiii AIK-Bajen 25:e okt de ska bli grymt...då drar jag även med mig Daniels supergoa syster upp till sthlm =)

Ne nu ska jag leka fotograf igen...höres snart igen.

PussenKramen



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback