Fredag!!!

Japp idag är de fredag...som man som vanligt längtar till även om man går hemma 7 dagar i veckan. Fast jag var ute på jobbet o hälsade på i tisdags...alltid lika kul o träffa alla arbetskamrater...o ska jag va ärlig så längtar jag lite tillbaka, men jag skulle vilja kunna göra både och...jobba o va hemma med mina underbara små sötisar. Daniel har äntligen fått ett jobb så jag är jätteglad för hans skull...så nu är han lärare :) Han jobbar 75% så e ledig på torsdagar...så frågade på jobbet om jag kanske kan få komma in o jobba torsdagar...så jag håller en tumme för de.

Idag iaf så vaknade vi o de va typ storm ute...jag va lagom trött så skruttorna fick komma in o lägga sig hos mig ett tag tills jag orkade gå upp ;) vid 10 tiden så tog vi en promenad till affären...vällingen va slut. De va bara att hålla i sig...som tur va hade vi medvind hem heheh :) Sen käkade tjejerna lite gröt o sen va de dags att sussa lite för vi skulle gå o hälsa på Daniels mormor.

Vet inte va de va med tjejerna idag...för de va sååå otroligt trötta...kunde inte hålla de vakna så de somnade redan kvart i 6...vi får se hur länge de sover imorrn hehe ;)

Så måste jag ju bara berätta nått som jag iaf tycker e super...på tisdag så ska jag tatuera mig weeeiiii....Jag ska skriva tjejernas namn o födelsedatum på handlederna. Under tiden ska gulliga Liv ta hand om töserna för Daniel jobbar.


Så roligt nu när de har kul med varandra <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

sötgrisar va goa dom e.. weeiii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback