Dagen då jag tar efter alla andra

Ja idag känns de nästan så när jag skriver i bloggen hehe, men får så mycket bra idéer av er mina vänner.
Läste i min vän Ikons blogg idag....det som jag själv undrat så många gånger. jag har ganska många läsare...eller iaf runt 30 st o jag har ingen aning om vilka ni är...förutom vissa av er. Så SNÄLLA ni kan väl skriva en liten kommentar så jag får ett litet hum om de hela ;)

Så över till helgen...i fredags så gjorde vi inte mycket alls...lekte lite..åt mat...tjejerna sov...Christin kom o hälsade på...tjejerna fick så söta skor. Ska lägga in en liten bild på dom när jag laddat klart kameran. Sen på kvällen så va de Idol som gällde. Så måste jag ju berätta att Tebbe ringde mig...dom satt o parta...Blir alltid lika glad när hon hör av sig...saknar massa.
På lördan hade jag mina sovmorgon...så skönt att sova ibland =) Gick upp vid 10 iaf för vi skulle iväg så fort som möjligt...skulle på kalas hemma hos Daniels föräldrar...Jörgen fyllde år förra helgen.
Skulle egentligen ha tagis oss en lite promenad till dom, men Jörgen kom o hämta oss ist. När vi kom dit så åkte jag o Daniel iväg o köpte present sen va de bara att invänta de andra som skulle komma vid 15.
Vi åt mat o fruktsallad...så himla mumsigt. Tjejerna somande vid 19 tiden o så tänkte vi att vi skulle åka hem senare, men de blev inte så utan vi sov kvar. Aldrig roligt o väcka tjejerna när de har somnat för natten...känns inte schysst.

imorse vaknade dom halv 9...trodde nästan att de va jag som inte vaknat av dom, men de sov tydligen väldigt skönt hehe. Vid 12 tiden åkte vi ner till H&M o kolla lite...provade lite olika mössor till tjejerna, men hur kul känns de o köpa vintermössa nu???? speciellt när vädret är kanon igen, men de dröjer väl inte länge tills de blir grått o trist igen, men vi håller tummarna =)
När vi kom hem sov tjejerna en stund sen gick vi ut o satt oss på gräsmattan...tjejerna åt sin mat ute o de e ju alltid lika mysigt.

Håller på o knäpper massa kort på tjejerna för jag ska mejla över bra bilder till Tebbe som hon ska gö nå fint av nere i Vietnam :) Har iofs massa fina bilder på dom, men bilder kan man väl aldrig få för mycket av =)

Just nu sitetr tjejerna på golvet mitt emot varandra o flaxar o klappar händerna o skrattar massa. Händer så mycket med dom nu hela tiden...Amanda e snabb som bara den när hon ska ta sig fram...på mage i en ålandes ställning...Felicia står i krypställning o typ hoppar fram...hon reser sig upp mot saker.

Bilder kommer om en stund ;)


Tjejernas nya skor

                   

                   

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (5) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ikon

Thihiiii jag läser din blogg också. Nora har blivit jätteförkyld och hade lite feber ikväll men det är säkert över till nästa helg. Får verkligen hoppas det så vi får ses. Kraaaaam

Postat av: Hanna

Hejje! Jag läser självklart din blogg! kram kram

Postat av: Liv

ååh. så du hittade skor tillslut.. va bra..



jätte söta var dom..



Postat av: Ikon

Hej igen! Jag vete fan vad som hänt med nattsömnen. Innan somnade hon vid 19 och sov till 06 typ, var vaken en timme och fick välling och somnade om och sov ett par timmar till. Nu vaknar hon hela tiden. Kanske är det pga förkylningen. Hoppas verkligen det. Puss

Postat av: Tebbe

jag läser inte din blogg :P haha är nog jag som är inne 20 ggr per dag så egentligen har du bara 11 läsare ;) haha ne då. Saknar dig stump


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback