Storstädning!!!

Igår så va vi o handlade...när vi va på väg till affären så frågade Daniel om jag hade pumpat hjulen på vagnen...o självklart sa jag förutom ett då för de va fel ventil i de för att kunna gö de på macken =) Sen va de inget mer med de...när vi sen kommer in på affären o går runt o plockar de vi ska ha...så ska jag ta vagnen o gå vidare o vad har hänt??? Jo vi har fått helpunka på ena bakhjulet...SKIT kan man ju säga om de...för hur lätt är de o dra en stor vagn med 2 barn i o så e de punka i bak? I normala fall brukar jag packa i rätt mycket i vagnen iaf de tunga sakerna, men de gick ju inte nu...så vi fick turas om o bära alla tunga påsar, medans den andra fick dra vagnen samtidigt som man fick lyfta upp på ena sidan =( Tur är väl de att vi inte har så jättelångt, men det var tillräckligt =( Så när vi kom hem så fick jag ringa min väldigt snälla svärmor o fråga om hon hade lust att hjälpa mig i veckan o ta mig ner med vagnen till backaplan (Babyproffsen) där de så snällt hjälper en =) Hon kunde inte fören på ons...så nu har vi lånat deras extravagn som de har köpt...o tur e de för ska till bvc på ons o de hade blivit lite svårt att få med sig båda barnen utan vagn =)

Sen när vi kom hem va de bara att ge barnen mat...sen va de dags för storstädning =) Vi gjorde övervåningen igår...sen va de dags att vila hehe. Amanda o dammsugaren är inte bästa vänner...hon skrek rakt ut när Daniel dammsög...stackars liten, men hon får nog ta o vänja sig med de <3
Jag gick efter iaf o torka golvet...duktiga vi va. Blev lite impad när Daniel sa att han skulle hjälpa till faktiskt...trodde jag inte att han skulle göra :)

Idag har jag tagit undervåningen o de gick bättre idag med Amanda o dammsugaren. Tror hon såg att Felicia satt igång o dansa när den kom igång så då gjorde Amanda de åxå :)
Just nu så står felicia här brevid mig o vill gärna hjälpa till o skriva, men de blir inte så bra då hahah =)

Ne nu är det dags för mat till de små hjärtarna. Mina bästaste som är så stora nu =)
Prata med mamma idag o längtar sååå mycket till helgen för hon kommer ner på fredag o sen åker vi med upp på lördag o blir där minst en vecka. Vi längtar åxå...ska bli mys.

Ha de bäst alla

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback