Grattis min bäste vän 3 oktober

Grattis hjärtat på 24-årsdagen. Du är ju på andra sidan jordklotet :( Känns fortfarande ovanligt att inte kunna träffa dig när man vill, men snart så kommer du hem o då får vi allt ta igen all den tiden du varit borta :) Jag fick ju en sån otroligt fin video av dig när jag fyllde o tyvärr så e jag inte så duktig på sånt, men jag hittade denna bilden ist från innan vi flyttade ner.
Kommer du ihåg våran roadtripp till Skövde...datalanet?

Sugna brudar!!!

Måste bara säga till dig att jag är så glad att du flyttade med mig ner till Göteborg...har haft så otroligt rolig...varit med om väldigt mycket som jag garanterat inte skulle gjort om jag inte träffat dig  =) Vi har ju haft både med och motgångar i vårat "förhållande" men just nu kan de nog inte bli bättre...jag vet att du alltid finns där när jag behöver...oavsett vad det gäller <3

Tack gumman för allt...o jag bara längtar tills du kommer hem igen

ÄR DET EN VANLIG DAG? NE DET ÄR INGET VANLIG DAG FÖR DET ÄR TEBBES FÖDELSEDAG

HURRA HURRA HURRA HURRA  

@,-`-,---

PUSS & KRAM

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

oooh tack gumman. va go du är. saknar dig massor! Det var helt underbart i halong bay!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback