Fredag!!!

Yes idag är det fredag igen...ledig alla dagar, men fredagar känns ändå speciella. Kan ju vara så att alla e oftast lediga så man kan hitta på massa :)
Christin ringde precis så hon ska komma över o hälsa på...hon sluta jobba nu...sen skulle Natta komma när hon vaknat...så där får vi nog vänta en stund till hahah ;)

Igår va jag o Christin o köpte bilstolar...mycket fina e dom...när vi bar ut alla 4 till bilen så fick man kommentarer från alla som gick förbi "Va många bilstolar" "Många barn dom har" mm mm.

Idag fick jag mitt halsband som Lina gjort till mig, så superfint är de...riktigt nöjd :)

Tack så mycket Lina <3

tjejerna ligge rnu o sover, men de vaknar nog snart...sovit en stund nu =)
Ne nu måste jag plocka undan lite innan Chritstin kommer. Får skriva mera senare =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback