En helt vanlig dag

Idag ville tjejerna gå upp redan halv 9...o de va helt oki för igår gick jag o la mig i tid...så fick sova ganska många timmar inatt =) Vi gick upp o tvätta lite...slappa lite o lekte endel =) Vid 11 va de dags att äta gröt...o egentligen hade jag tänkt att vi skulle gå till affären efter de, men kändes inte så lägligt när båda skruttorna va supertrötta...så de fick sova i sina sängar ist...affären gick vi till senare ist efter de hade ätit maten =)
Flisan va supertrött igen, men lyckades inte somna i vagnen. La båda i sängen när vi kom hem, men Amanda hade ingen lust alls att sova så hon fick sitta nere med mig =) Flisan somnade ganska fort, fast fick väcka henne efter en stund så hon skulle kunna sova sen igen =)

Vi har ju bott i huset nu i 2 månader o några dagar, men har inte helt fått till det barnvänligt ;) O de får man ju känna av nu hahaha...Flisan ställer sig upp mot allt nu för tiden o alla sladdar o grejjer är ju självklart det roligaste...även Amanda tycker dessa saker e roligast...o hon tycker även det är kul när man säger ifrån den lille skrutten.


Alltid skoj o resa sig mot allt, men mindre skoj när man inte alltid kommer ner utan att drutta på ändan ;)

När jag nu gick igenom bilderna på kameran så insåg jag att jag inte skrivit att vi hade beök här i lördags av Maria o Kristoffer o deras supersöta små tvillingar Loa o Julia på 4½ månad :)
Alltid lika kul o se tjejerna när det är andra barn runt omkring...de tycker det är så otroligt roligt =)

Loa har fått låna den ena gåstolen o där va han helnöjd...Amanda ville gärna vara med =)


Julia satt mest o mös i pappas knä...men somnade efter maten i soffan

Japp de va lite för idag =) Imorrn ska vi träffa Sofia med sin lille nyfödda prins Nino...ska bli så roligt att träffa henne igen va ju ganska länge sen sist...tror hon va i v24 eller nått sist...långt mellan gångerna hehe =)

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

PLuttarna. De är så himla fina Sara.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback