BVC o BIO

I onsdags va vi på bvc...Liv va med mig o tur e de för lite svårt att få med sig båda tjejerna. Visst kan man om man måste, men alltid skoj när hon följer med :) Det var vägning o mätning som skulle göras idag. Felicia väger 9140g o är 73 lång...Amanda väger 9380g o är 74 lång...stora tjejer nu ;) fast de hade inte gått upp mer än 200g på 2 månader nu så de börjar väl plana ut lite nu när de rör sig så mycket :) Efter vi varit där gick vi ner till backaplan o letade efter lite saker...som blir våran hemlis ;) Sen va de dags att åka hem o packa lite saker till tjejerna...jag o Daniel skulle gå på bio "Flickan som lekte med elden" så tjejerna skulle vara hos farmor o farfar...så åkte vi o sov där efter bion. Vi gick på 18.15 bion så vi kom hem runt 21 o han se fotbollsmatchen åxå. tyvärr hjälpte de ju inte att vinna med 4-1...eftersom Portugal vann sin match. Så byebye VM 2010.
Bion iaf va jättebra, men inte lika bra som första, men jättebra :) Nu är det bara att invänta den sista.

Igår så va jag o tjejerna kvar hos Daniels föräldrar hela dagen eller fram till halv 4 ungefär för då skulle vi in o träffa Sanna...hon skulle ha lite nycklar av mig...sen va de bara att åka hem.
Tjejerna la sig vid halv 7, men Amanda vägra somna så hon satt uppe med oss till halv 9 ungefär.

Idag gick vi upp vid halv 9...slängde in en tvätt...o nu så ska ja gå o ge tjejerna gröt...Christin kommer o hämtar upp oss när hon slutar vid 1 för då måste vi åka o fixa vagnen....trist, men ett måste.

Senare ikväll kommer mamma ner weeeiiii...hon blir kvar tills imorrn sen åker vi med upp.
Saknar min familj massa.

Ne dags för gröten...ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Lancia

Missat helt att du hade en blogg Sara! Men nu har även jag hittat hit :D Ku att se att ni mår bra! Kram!

Postat av: liv

alltid kul att följa med också! saknar er juh redan. kom hem !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback