10 månader

På torsdag blir tjejerna 10 månader...de är snart 1 år...hur sjukt är inte de? Mitt liv har förändrats så mycket på den tiden. Innan jag träffade Daniel o blev gravid så hade man bara sig själv...man kunde göra vad man ville o bara tänka på sig själv...de va inte massa planering o grejjer.
Nu kan jag självklart göra massa saker åxå, men det är inte bara jag längre...utan allt måste planeras...efter deras sovande o ätande.
Jag skulle inte vilja byta mitt liv mot något annat...jag har verkligen fått de bästa. Nu lever jag mitt liv för mina töser, men självklart har jag ett eget liv åxå ;)
Jag har fortfarande svårt att se mig som mamma...jag kan sitta o titta på tjejerna hur mycket som helst o bara tänka...De e mina tjejer o jag har 2 stycken...hur lyckligt lottad är jag inte som fick 2??
Älskar dom sååå otroligt mycket <3<3<3

Imorgon förmidda bär de av till bvc på 10 månaderskontoll...alltid lika spännande o se hur mycket de väger o hur långa de har blivit. Jättegoa Liv är så snäll o följer med mig...Tack så mycket gumman.
Efter de kanske de blir en fika eller så...känner jag mig o Liv rätt så blir de de :)
Fast sist vi va på stan så märkte vi att vårat bästaste fik va helt borta =( så vi får hitta ett nytt ställe nu. Får se vart vi hamnar. Senare på dagen kommer svärmor o hämtar oss...för vi måste ner o laga vagnen =( sen tror ja de bär av hem till dom...Daniel o jag ska nog på bio imorrn så då får tjejerna vara hos farmor o farfar...så sover vi där sen.

Nu är de dags att hoppa i säng så vi orkar upp imorrn =)

PusseKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback