Världens torka

Jag har verkligen ingenting att skriva...känns bara som jag upprepar allt hela tiden. Måste försöka komma på nå skoj o skriva...för hur kul är de för er som läser??? Typ inte alls.

idag har jag o tjejerna iaf varit på affären o inhandlat lite saker som jag behöver för att baka. Tänkte ge mig på att baka bullar, vaniljgömmor, lussekatter o brysselkex...de är ju kalas på lördag =)
Jag fick tag i allt utom de viktigaste...eller kanske inte de viktigaste, men de jag behöver för att kunna baka...JÄST...de va slut både på ica o willys...så får nog skicka förbi Daniel innan han koimmer hem från jobbet.

Sen måste jag ju bara berätta vad jag mer gjorde...Daniel va o handlade igår för vi skulle äta hamburgare...när han kom hem såg jag att dressingen va slut, men vi kom överens om att vi skulle klara oss utan de...så jag börjar steka o skära upp grönsaker...så öppnar jag osten o så är den helgrön o brun...så j...vla äckligt....så vi fick klara oss utan de åxå =( 
Så jag tog med den lille osten till willys idag o sa tydligt innan att sån här är jag inte egentligen, men de va lite äckligt...o nemas problemas...jag fick gå till kassan o få tillbaka pengarna.
Kanske heltråkigt att läsa, men va lite stolt över mig själv att jag gjorde de hehehe

Ne nu ska jag inte skriva mer tråk...så ha de bäst.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Charlotte

Hej Sara!

Vet inte om du kommer ihåg mig, Charlotte "challe", ett år yngre än dig och bra vän med Fia Boström.

Vilka fina döttrar du har, det måste vara härligt och spännande att var tvilling mamma. Min dotter heter oxå Felicia.

Jag vet hur det är med blogg torka men det kommer snart tillbaks :).



Varma hälsningar Charlotte


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback