Utflykt utan barnen!!!

Japp idag har har jag varit ute på vift utan mina små älsklingar...dom fick vara hemma med pappa. Känns ju alltid lite konstigt när man gör något ensam...känns nästan som att man glömt dom nånstans på vägen eftersom man är så van att alltid ha dom med sig vad man än gör. Hur hemskt det än låter så måste jag erkänna att ha tid för sig själv är väldigt viktigt. Fast tiden med dom är mest underbar <3
Jag har iaf varit iväg med daniels morbröders fruar o hans mormor till ett ställe som är ungefär som ullared fast mycket mindre...men de fanns massa skoj saker. Köpte 4 ramar som jag ska sätta in bilder på mina hjärtan i, lite scrapbooking saker som jag kan pyssla med o lite annat smått o gott. När jag kom hem så va de bara att bege sig iväg till affären o handla mat till tjejerna...det är ju underbart väder så en promenad är aldrig fel.
Har även plockat fram min stegräknare...så nu ska jag se hur mycket jag rör mig om dagarna :) (Hanna jag stöttar dig så du inte behöver vara ensam ;)

Liv jag kommer lätt att stå ut med dig...vi får hitta på massa skoj som vi kan berätta för Tebbe...så hon vet att vi klarar oss tills hon kommer hem :)

Just nu ligger Flisan brevid mig i soffan o sover...o Amanda ligger inne i sin säng o myser. Jag har fått världens finaste barn...kan nog inte bli lyckligare <3


PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback