Tisdagen den 26/5

Japp idag gick jag o tjejerna upp kl 9.00...dom sov väl inget vidare inatt, men får hoppas att det blir bättre igen.
Idag har vi verkligen inte gjort mycket alls under dagen...daniel sov till 12.50.
Ikväll ska jag hem till Tebbe o dricka lite vin o mysa...för imorrn åker hon iväg på sin långa resa...jag e ju lite avis, men men jag får ju vara hemma med mina underbara skruttor <3

Amanda har idag börjat vända sig...så de är vad hon sysslar med mest hela tiden...min stora duktiga tjej.




Flisan rullar inte runt, men hon gillar visst o ligga o titta på sig själv i spegeln :)



visst är mina tjejer fina??? För jag tycker dom är de finaste som finns <3

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback