Tillbaka till måndan igen!!!

Japp då va helgen slut...det är måndag igen. Fast varför bryr jag mig egentligen...jag är ju hemma varje dag med mina snuttor. Idag har Daniel o jag flängt runt...både hemma, i hans hyres o så till affären o handlat. Patric, Emelie o Sebbe har tagit hand om Amanda o Felicia. Dom 3 underbara människorna ska bo med mig i huset nu när Daniel åkt ända till Sjuntorp för att jobba...han kommer inte hem fören på freda kväll. Hans föräldrar kommer hem på onsda natt så jag ska charma dom lite så kanske jag får bo kvar här tills Daniel kommer hem....vilket jag tvekar på e någe problem :)

Nu är det 10 personer som har sagt nej till dopet...så nu blir vi inte så många (kanske 11 (beror på Tebbe om hon hinner fly landet innan den 23:e, vilket jag hoppas på för hennes skull...för jag vet hur mycket hon saknar sitt hjärta Peter, men för min o tjejernas skull får hon gärna åka nån dag senare =) 
Det blir ett litet dop, men det gör inget för det va va vi hade tänkt från början.

I veckan vet jag inte riktigt vad som händer, men jag måste iaf hitta nå som jag kan ha på mig på dopet...men det har min Tebbe lovat att hjälpa mig med...o tur är väl de.

Nu ska vi kolla på CSI o ta de lugnt...ha de bäst alla för det har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

klart ja ska hjälpa dig med deet gumman..<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback