Tillbaka i götet

Japp det är jag nu...kom hem i lördags efter en månads utflykt hos mamma. Som jag skrev tidigare så har vi blivit husägare...till ett radhus...o de e jättefint. Mamma va så snäll o körde hem mig i lördags så när vi kom ner va de bara att börja möblera om i lägenheten...vi skiftade tillbaka rummen som det var från början o de blev jättefint. I söndags så bagav sig jag o mamma ut på en inköpstripp...lite lukta gott o en matta o lite annat smått o gott.
Vid halv 2 igår så tog mamma bilen hem igen...så himla tråkigt, men hon kommer snart ner igen weeeiiii.
idag har mäklaren varit här o tagit kort så lägenheten kommer ut på hemnet senare idag eller imorrn.

Nu har jag äntligen lagt in alla nya bilder på datorn så nu ska ni få se hur stora mina tjejer blivit =)

Resan upp till stockholm

Hemma hos mamma
Premiären AIK-Halmstad
Första gången jag smakade gröto banan
Första gången jag smakade banan
Våra nya fina mössor =)
Lilla söta Nora är på besök...hon är född på samma dag som mina skruttor
Nu har vi ätit potatis o majs
Morbror Mikael o Amanda busar
Nu har vi fått egna stolar så vi fick sitta med vid bordet =)
Pelle gillar våran vagn
Här sitter vi bara o myser

Så de va 16 bilder av 215, men iaf bättre än inget =)

Kram

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Tebbe

gillar att du är hemma igen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback