Tebbe Tebbe Tebbe

Ikväll va jag hemma hos Tebbe o drack lite vin o spelade kort (JAG vann alla gånger) hehe...Sanna va där också. jag saknade Liv där, men får träffa henne en annan dag ist. Jupp om 15 tim o 48 min lyfter Tebbes plan...om du bara visste hur mycket jag kommer sakna dig...känns helt skumt att du ska vara borta minst 6 mån...o som du skrev så kommer tjejerna vara gigantiska när du kommer hem...de är ju nästan 1 år då =) Men jag vet att du kommer ha de så underbart o jag kommer att tänka på dig massa...hoppas du gör de också...fast på oss då hehe =) Ta hand om dig gumman o gör inget som inte jag skulle göra ;) Puss på dig.

Nu ska jag sussa för snart vaknar nog skruttorna <3

PussenKramen

På spårvagnen in till stan...Sista kvällen med gänget....men bara för några månader <3 Puss gumman

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback