Slappardag!!!

Idag har vi inte gjort många knop. Tjejerna sov så himla bra inatt...de hände mycket igår så de va så trötta, men de somnade vid halv 9 igår kväll ungefär o sen vakna dom kl 7 imorse. Dom åt vid halv 8 sen somnade vi om allihop...sen gick vi upp kl halv 11. Har pysslat lite här hemma...o så har jag börjat med tjejernas album :) Jag va trött o hade ont i huvudet på dagen så Daniel tog tjejerna så jag fick sova...sen fick jag mellis på sängen...Lyx.
Nu på kvällen har vi mest slappat i soffan...nu är det dags att gå o sova för jag ska iväg imorrn med Daniels morbröders fruar =)
Sen får vi se om jag hinner iväg o träffa Tebbe lite efter de...hon lämnar ju landet för en lång tid på onsdag...hon lämnar oss minst 6 månader...hur ska jag klara de??? Vi har ju levt rätt tätt ihop de senaste 3½ åren hhehe, men hon kommer garanterat få de underbart på sin lilla resa o så får hon ju träffa sin andra hälft igen efter 2 månader.
Tjejerna kommer garanterat vara stora när hon kommer hem igen...vi får väl se om hon känner igen dom ;)

Ne ha de bäst alla...för de har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: liv

du får helt enkelt stå ut me mej i sex månader.. ska nog se till att du överlever.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback