Hus o hundvakt

Japp nu och en vecka framöver så är vi hus o hundvakt....Daniels föräldrar har åkt till Turkiet...INTE ett dugg avis...eller jo det är jag, men jag har de bra hemma åxå...om de bara vill vara fint väder så man kanske kan få sig lite färg.
I helgen ska Emelie o Sebbe komma o bo här med oss...ska bli så mysigt. Sebbe har blivit så himla stor...han e ingen bebis längre utan han har blivit en liten pojke :) Så till helgen ska de bli lite vin o go mat hade vi tänkt. På fredag ska vi åxå träffa prästen o prata om dopet...det är bara 2½ vecka kvar nu. Då får jag träffa min familj igen weeeiii.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback