Busiga barn!!!

På fredag så är tjejerna 5 månader...helt sjuk...tiden går så himla fort. Imorse vakna jag kl 6 av att Flisan skratta o tjöt...hon har upptäckt nya ljud av sig själv. Somnade iaf om alla 3 (vi har sovit alla 3 i en 120 säng myyyys) vaknade vid kvart i 10 av samma ljud...då va de dags att gå upp. När hon legat framför tv´n så har hon låtit likadant så himla gulligt.
Idag va jag o Emelie på långpromenad...2 timmar så skönt.
Jag satt Amanda o Flisan brevid varandra i fåtöljen o de e så gulligt o titta o lyssna på dom...för de tittar på varandra o pratar massor....Jag har fått världens goaste barn....även om Flisan bara legat o busat nu när hon skulle sova...hon ligger o sneglar på en o när man tittar på henne så skrattar hon bara :)
Har iaf hafe de underbart mysigt dessa dagar när Emelie o Sebbe varit här...vi träffas rätt ofta, men de blir så korta stunder som barnen e vakna, men nu har vi fått ha massor av tid med Sebbe...den lilla underbara skrutten.

I natt kommer Daniels föräldrar hem iaf, men jag ska bo kvar här med dom tills Daniel kommer hem igen från jobbandet.
Nu ska jag äta lite mat...o kolla på TV....ha de bäst alla för de har jag.

PussenKramen

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback